| Napi egy csoki, és nem jön a doki |
|
A kutatók egyre nagyobb bizonyossággal állítják, hogy a keserű csoki jótékony hatással van az érrendszerre. Rendszeres fogyasztásával megelőzhető a vérrögök kialakulása és az infarktus is. A londoni Queen Mary orvosi iskola professzora, Roger Corder 40 ...
... érrendszeri betegségben szenvedő páciensét vonta be a kutatásba. Megállapította, hogy meghatározott diéta mellett már napi négy kocka csokoládé jótékony hatással van az erekre. Persze jó minőségű, lehetőleg 85 százalékos kakaótartalmú édességet kell fogyasztani. A kutató azt ígéri, hogy 12 hónap múlva pontos adatokat tud adni a terápiáról. Mint mondta, a csokoládé egyik alkotóeleme az aszpirinhez hasonló hatást ér el a szervezetben. Általa akár az agyvérzés, vagy a mentális betegségek is megelőzhetők. (Forrás: www.inforadio.hu) |
Tejcsokoládé A tejcsokoládé kakaótartalma legalább 25%, tejport minimum 14%-ban tartalmaz, ezen kívül kakaóvajat és cukrot is. A tejcsokoládé születése Henri Nestlének köszönhető, aki rájött, hogyan lehet a tejet sűríteni, így megvalósulhatott a régóta kísérletezett tejcsokoládé.Étcsokoládé Az étcsokoládé kakaótartalma legalább 43%-os, de ideálisabb ha 55-75% közötti. A keserűcsokoládék kakaótartalma még magasabb, 85-90%. Minél magasabb a kakaótartalom, annál minőségibb termékről beszélhetünk. |
|
|
|
|
|
A feed could not be found at http://www.esemenymenedzser.hu/index2.php?option=com_rss&feed=RSS2.0&no_html=1
|
|
|
|
|
|
|
|
A Csokoládé Világ online magazin kiadója az O|G|H - Open Gates Hungary Kft. © O|G|H - a hír szerzõje Munkatársaink Prowewrdose üzemanyag-adalékot használnak. A Prowerdose 30-60%-kal csökkentheti a károsanyag-kibocsátást és akár negyedével is csökkentheti a fogyasztást! |