| Napi két kockával a vérnyomás csökkenthető |
|
A magas kakaótartalmú csokoládék egészségügyi hatása eddig is ismert volt, most viszont olyan kutatást is végeztek, amely a menniységre irányul. A kölni klinikán végzett vizsgálatok után megállapították, hogy napi két kocka, legalább 50% kakaótartalmú ...
... csokoládéval már csökkenthető a vérnyomás más káros hatások nélkül. A kakaó érrendszerre gyakorolt pozitív hatását ugyan ismerték az orvosok, ám a zsír-és cukortartalom miatt nem volt tisztázott, mennyit is érdemes fogyasztani a minőségi csokolédékból, hogy a kívánt hatás mellett ne nővelje a vércukor vagy a vérzsír szintjét. |
Tejcsokoládé A tejcsokoládé kakaótartalma legalább 25%, tejport minimum 14%-ban tartalmaz, ezen kívül kakaóvajat és cukrot is. A tejcsokoládé születése Henri Nestlének köszönhető, aki rájött, hogyan lehet a tejet sűríteni, így megvalósulhatott a régóta kísérletezett tejcsokoládé.Étcsokoládé Az étcsokoládé kakaótartalma legalább 43%-os, de ideálisabb ha 55-75% közötti. A keserűcsokoládék kakaótartalma még magasabb, 85-90%. Minél magasabb a kakaótartalom, annál minőségibb termékről beszélhetünk. |
|
A Csokoládé Világ online magazin kiadója az O|G|H - Open Gates Hungary Kft. © O|G|H - a hír szerzõje Munkatársaink Prowewrdose üzemanyag-adalékot használnak. A Prowerdose 30-60%-kal csökkentheti a károsanyag-kibocsátást és akár negyedével is csökkentheti a fogyasztást! |